ჩემი შვებულება

დღე პირველი

შვებულებაში ვარ.

პირველად ავიღე ასეთი შვებულება: არსად არ მივდივარ, სახლში უნდა ვიყო და რაც მინდა, ის ვაკეთო. საოცარია, არა?

ისეთი აჟიტირებული ვარ, რომ ამ ერთი კვირის გეგმა უნდა ჩამოვწერო, უაზრობაში რომ არ გავფლანგო დრო.

თქვენთვის შეიძლება უაზრობადაც ჟღერდეს, მაგრამ მე ძალიან მინდა ამ შვიდ დღეში სახლის კარგად დალაგება, მარკეტინგის მეცადინეობა, ამანათების გამოტანა, ახალი პირადობის აღება, სალონებში ვიზიტი და ბუსას ვეტერინართან წაყვანა მოვასწრო.

კიდევ საღამოს ლევანი სამსახურიდან რომ მოვა საჭმელები უნდა დავახვედრო და მერე ფილმებს ჩავუსხდეთ❤

მოკლედ, ეს ერთი კვირა დიასახლისი ვარ და ვნახოთ, როგორ მომეწონება.

tumblr_manhzzXMl61rskv9do1_1280

Leave a Reply

