უაზრო პოსტები

ორი რამ

მულფის ეწერა წინა დღეს სტატუსი, ადამიანზე თუ გავიგე რომ მშვილდოსანია და ასტრიდ ლინდგრენი უყვარს, ეგრევე დადებითად ვეწყობიო.

მე ეგრე How I met your mother-ზე მჭირს. თუ უყურებს ან ნანახი აქვს-ჩემიანია. გული მიჩუყდება, მინდა გადავეხვიო და  ტედ მოზბის ციტატებზე, ბარნის ფლეიბუქზე, ლილის uuuuu sonofabitch-ზე, რობინის სიუჟეტებზე და მარშალის სიერაზე ველაპარაკო.

არცერთი სიტკომი არ მიყვარს ისე, როგორც ესენი❤

 

ჰო, და კიდევ ძალიან მიყვარს, რომ ადამიანები ნატ-ით მომმართავენ ^_^

4 thoughts on “ორი რამ

  1. ვგიჟდებოდი ისე მიყვარდა მაგრამ ბოლო სეზონი გულს მტკენს ბარნი ბარნია აღარაა , ლილი და მარშალი დაბერდნენ, ტედმა დამღალა…მოკლედ შევეშვი და ძალიან მენატრება😦

  2. ცოტა გამოასწორეს ბოლო სერიები, მაგრამ მაინც რა შედარებაა😦 მსახიობებსაც ეტყობათ, რომ თვითონაც ყელში ამოუვიდათ. არა, ტედი მაინც რჩება ჩემი ქმრის პროტოტიპად🙂🙂

  3. ჰიჰი, მე ვარ მშვილდოსანი და მიყვარს ასტრიდ ლინდგრენი ^_^

  4. ”არა, ტედი მაინც რჩება ჩემი ქმრის პროტოტიპად🙂🙂 ” – Dissolved Girl
    on 01/04/2013 at 07:44

    :))))))))))))) ;)) : *

Leave a Reply

