უაზრო პოსტები

საჭესთან

პერიოდულად ერთი და იგივე სიზმარი მესიზმრება.

მანქანაში ვარ. ხან მარტო, ხან ვინმესთან ერთად. მანქანა გაჩერებულია, საჭესთან არავინ ზის.

უცებ, ნელ-ნელა იძვრება და სიჩქარეს კრებს. მე პანიკაში ვარ, მეშინია, რამეს არ დავეჯახოთ და სასწრაფოდ ვცოცდები მძღოლის სავარძელზე. მართვის მოწმობა არც სიზმარში მაქვს, მაგრამ რეალურზე ოდნავ უკეთ ვატარებ.

მოკლედ, ვზივარ საჭესთან და მივდივართ, ვცდილობ ერთ ზოლში მყარად ვიდგე. ამ დროს პატრული მოდის და მე გული მისკდება, რომ გამაჩერებს და დამაჯარიმებს. მაგრამ, ჩემდა გასაოცრად, ვერაფერს ხვდება და თავის გზას აგრძელებს.

როგორღაც ვახერხებ  მანქანის გადაყენებას და გაჩერებას. გული მაგრად მიცემს, საჭეს ხელებს არ ვუშვებ და  ადრენალინისგან ვკანკალებ. თან ძალიან მიხარია,  რომ მე ეს შევძელი და არაფერი ცუდი არ მოხდა🙂

გუშინაც დამესიზმრა.

მაგარი იყო.

Leave a Reply

