ერთი თვე

Hero of the day

მიუხედავად იმისა, რომ ამჯამად წერის ხასიათზე საერთოდაც არ ვარ, მაინც მინდა შემოგთავაზოთ პოსტი ერთი ადამიანის შესახებ, რომელიც ჩემს თვალში დღეს გმირად ოფიციალურად ეკურთხა.

ეს არის ეკა.

ან შეძლო ის, რასაც მე ვერასდროს გავბედავდი. და თუ გავბედავდი, მაშინ სრული ნარკოზის ფონზე. მოკლედ, ეკამ კბილზე ოპერაცია გაიკეთა!

ადრეც ვწერდი, რომ სტომატოლოგია ჩემი უდიდესი შიში იყო. მიუხედავად დედაჩემის დაჟინებული თხოვნისა, ამ ფაკულტეტზე არათუ ჩავაბარე, არამედ უბრალო პროცედურის წარმოდგენაზეც კი ცუდად ვხდები. შესაბამისად, ვინც კბილის ექიმთან მშვიდად და ადამიანურად დადის, ჩემს თვალში პატარა გმირია.  ეკაც პატარა გმირი იყო, აქამდე. დღეს კი, ღრძილიდან ჰორიზონტალურად გადახრილი სიბრძნის კბილის ამოთხრის (ამოღება არ ჰქვია მაგას) მას ოფიციალურად ვანიჭებ ნამდვილი, სრულწლოვანი, ღირსეული გმირის წოდებას🙂

ამის შემდეგ ძმაო ყველაფერზე წამსვლელი ხარ შენ. ამაზე უარესი რაღა უნდა დაგემართოს  : )))

One thought on “Hero of the day

  1. :)))))) I’m a heroooo wohooo :)) ნემსი უკვე უპრობლემოდ დამარჭეს :)) რეაქცია 0 =)))))))

Leave a Reply

