ყველაფერი ჩემ შესახებ

როცა გავიზრდები

აი, ისიც! პირველად დავითაგე ბლოგოსფეროში ^_^ რისთვისაც მადლობას ვუხდი ქამელეონს, იგივე თურმე ჩემს კურსელს, რომელთან ერთადაც პოლიტოლოგიას ვსწავდლობდი. მაგრამ ამაზე მოგვიანებით.

არ ვიცი, არსებობს თუ არა ბავშვების საოცნებო პროფესიების სტატისტიკა. თუ არსებობს, ექიმობა და მასწავლებლობა პირველ ადგილზე იქნება. ყოველ შემთხვევაში, ჩემს დროს ასე იყო. თურმე, ექიმობა მეც მდომებია: ერთი კვირის წინ რაღაც წიგნს ვკითხულობდი, რომელზეც 2005 წელს წამიწერია: Good luck, future doctor : ) ანუ, მაშინდელი მე-სთვის რომ მეკითხა, ექვსი წლის მერე ასეთი ვიქნებოდი🙂

სანაცვლოდ, ჟურნალისტი ვარ.

მაინორი პროფესიით-პოლიტოლოგი:

რამე რომ იყოს, მეც ვეტერინარი ვიქნებოდი. ძალიან მიყვარს ცხოველები, ხანდახან ადამიანებზე მეტადაც კი❤

პ.ს. არა, მგონი მაინც ექიმი უნდა გამოვსულიყავი🙂🙂🙂

ვთაგავ ანაბელს და მულფის. განსაკუთრებით ანაბელს, იქნებ ისინდისოს და დაწეროს რამე.

4 thoughts on “როცა გავიზრდები

  1. სურათები მაგარია🙂 მოდი ჩავაბაროთ ვეტერინარულზე და გავხსნათ ჩვენი კლინიკა🙂 ჰო ისე სურათებიდან გამომდინარე ექიმი ყველაზე სექსუალური იქნებოდი :დდდ

  2. პოლიტიკოსი რა, ვერ ვარ სანდომიანი?🙂
    ვეტერინარულს მართლა ვნანობ, მეტს არაფერს🙂

  3. ჰაჰაჰა, კარგი იდეა იყო სახეების ჩასმა. კრეაწივი დუღს შენში : ))) :*

Leave a Reply

