ყველაფერი ჩემ შესახებ

exam time

იცით რა მიყვარს ყველაზე ძალიან? ბევრი საქმე. თან, მრავალფეროვანი, საინტერესო, შემოქმედებითი. ნუ, მეტნაკლებად მაინც.

ადრე ვწერდი ასეთ გაწამაწიაზე. და მაშინაც ძალიან მომწონდა.

ახლაც იგივე დღეში ვარ. მიუხედავად იმისა, რომ ბოლო კვირა რადიკალურად ამოვარდნილი ვარ და ვიქნები ჩემი ჩვეული რეჟიმიდან, ვერ შევძლებ მეგობრების ნახვას და ფილმების ყურებას, ავტობუსში მომიწევს ჰენდაუთების კითხვა და, მოკლედ, ფორსმაჟორულ სიტუაციაში ცხოვრება, მაინც ძალიან კმაყოფილი ვარ.

მხოლოდ ასეთ დროს აფასებ დასვენებას. დამსახურებულ დასვენებას.

One thought on “exam time

  1. მეც ძალიან მიყვარს, საოცარი კმაყოფილების შეგრძნება მაქვს ხოლმე :)) და მაგ დროს ხვდები, რა უსაზღვრო შესაძლებლობები აქვს ადამიანს. მე მგონია რომ, ყველაფერს შევძლებ, რაც უნდა დამავალონ :დ

Leave a Reply

