დასახარისხებელი პოსტები

ცხოვრება ზებრაა

ჩორნაია პალასა, ბელაია პალასა, ჩორნაია, ბელაია და ასე…
მოკლედ, ცხოვრება ზებრაა, თავისი შავი და თეთრი ხაზებით.
პროდუქტიულ და ბედნიერ თეთრ ზოლს ლუზერობის შავი ფერი ცვლის: როცა გგონია რო ვაიმე და რა კარგად ვარ/რა მაგარი ვარ უცებ ბლაჰ😐 და პირიქით. მოკლედ, პირადად მე ასე ვარ : )
ასე რომ, ჩემთვის ცხოვრება ზებრაა. აი, ასეთი
zbera
ისე ნეტა შავია ზებრა და თეთრი ზოლები აქვს თუ პირიქით? ან რატომ ჰგავს სტაიანშიკების ჯოხი ზებრას კუდს?
ნუ, აქვს რამე მნიშვნელობა?

ცხოვრების თეთრი ზოლები ძალიან კარგია, მაგრამ მე ზემოთა ზებრას ეს მირჩევნია
1080160_eb47_625x1000
და ასეთი ფერადი ცხოვრება მინდა : )

One thought on “ცხოვრება ზებრაა

  1. მასეა კი, შავი და თეთრი ეპიზოდები ერთმანეთს ცვლის. მაგრამ მე მაინც მგონია, რომ ეს ყველაფერი განწყობაზეა დამოკიდებული. ანუ, ეს ლუზერობის შეგრძნება – ერთი და იგივე სიტუაციამ შეიძლება სხვადასხვა მომენტში, სხვადასხვა ემოცია დაგიტოვოს, ზოგჯერ განიცადო, ზოგჯერ – დაიკიდო. რა თქმა უნდა ყოველთვის არ არის ასე, მაგრამ ხანდახან არის🙂

    პ.ს ეს ჰანნა რა შთაგონების წყაროა ჩვენთვის : )))

Leave a Reply

